REKLAMACIJA PROIZVODA, POVRAT I ZAMJENA

Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s LUSH d.o.o. za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane LUSH d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane Krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između LUSH d.o.o. i kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam transakcijom novca na račun nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora. Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti LUSH d.o.o. na 014100361 ili mail adresu lushonline@lush.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane LUSHa.

U slučaju reklamacije proizvoda ili nekog nedostatka na njima, postupit ćemo kako nalažu odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke. Učinit ćemo sve da ostanete sretni i mirisni.

Primljena roba se ne može vratiti niti zamijeniti za drugu zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, osim u slijedećim slučajevima*:

  • ako je isporučena roba koju kupac nije naručio
  • ako je isporučena roba neotvorena i nekonzumirana
  • ako isporučena roba ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.
Naručenu robu možete zamijeniti za drugu samo u slučaju gore navedenih slučajeva*. Trošak vraćanja robe i ponovnog slanja plaćate sami.


Odbijanje preuzimanja

Ako ne preuzmete paket ili ga odbijete preuzeti bez valjanog razloga, zadržavamo pravo zahtijevati nadoknadu troškova transporta ako želite da isti paket opet pošaljemo.

Zadržavamo pravo ne slanja paketa/narudžbe u slučaju narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i u slučaju narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

Zadržavamo pravo potraživanja plaćanja unaprijed prije slanja narudžbe, ukoliko kupac ima ponavljajuću povijest odbijanja preuzimanja paketa naručenih uz plaćanje pouzećem ili postoji osnovana sumnja da se radi o osobi koja ima ponavljajuću povijest odbijanja preuzimanja paketa, iako su osobni podaci drugačiji.