PRESS: SPONGEBOB X LUSH

Svi na noge!

Tko je spreman za morsku promjenu?!

"Aye-Aye, kapetane!"

Lush, Nickelodeon i Paramount Consumer Products Launch Limited Edition kolekciju proizvoda povezana sa SpongeBob Squarepants: Operation Sea Change


London – 28.06.2023 Odmah nakon preuzimanja Lush Kitchen Boxa od strane SpužveBoba Skockanog, Lush s uzbuđenjem objavljuje da ima više proizvoda u kolekciji SpužvaBoba Skockanog koja će biti lansirana globalno 29. lipnja 2023. Poznat po inovativnim kozmetičkim artiklima bez pakiranja — poput bomba za kupanje, krutih šampona i sapuna — cijela je kolekcija osmišljena kako bi potaknula kupce da razmisle o moru i odaberu proizvode bez plastike!


Kao potpora Paramountovoj kampanji SpongeBob SquarePants: Operation Sea Change, globalnoj inicijativi za očuvanje oceana i održivosti, koja je pokrenuta prošle godine, Lush je oduševljen što je imao mogućnost suradnje u stvaranju niza od šest novih, zabavnih i impresivnih proizvoda za kupanje, tuširanje i njegu kože kako biste bili sigurni da su obuhvaćeni svi koraci vaše rutine njege tijela.


“Partnerstvo s Lushem na kreativnim, zabavnim proizvodima bez plastike savršen je način da ostvarite dodatni utjecaj s inicijativom SpongeBob SquarePants: Operation Sea Change za zaštitu svjetskih oceana i njihovih stanovnika,” kaže Veronica Hart, izvršna potpredsjednica, Global Franchise Planning and Consumer Products Marketing, Paramount Consumer Products & Experiences. "Živopisni svijet SpužveBoba Skockanog savršeno se uklapa u šareni svijet Lusha i jako smo uzbuđeni što ćemo zajedno raditi na podizanju svijesti o ovom problemu."


Nalazi iz Mintela(1) pokazuju da onečišćenje plastikom ostaje jedan od tri glavna problema za potrošače kada su u pitanju pitanja okoliša u posljednje dvije godine.


Lush se uvijek zalagao za krute proizvode koji ne zahtijevaju plastičnu ambalažu. Mo Constantine (Lushova suosnivačica i izumiteljica) izumila je mnoge glavne proizvode koje danas vidimo u kozmetičkoj industriji, poput šampona 1987. i bombe za kupanje 1989. Lush je također napravio revoluciju u skromnom komadu sapuna inovirajući metodu ručnog izlijevanja u 1980-ih koji je potpuno bez životinjske masti. Tijekom godina, Lush je dosljedno promovirao pranje ruku sapunom (bez palminog ulja, naravno), kako zbog uvjerenja da je bolje za okoliš od pranja ruku tekućim sapunom u plastičnim pumpicama koje se ne mogu reciklirati, tako i zbog toga što je isproban i testiran put do najbolje higijene.


Danas je 60% Lusheve prodaje u potpunosti bez pakiranja. Dakle, bilo da se prvi korak udaljavate od pumpice ili ste motivirani prijeći na rutinu u potpunosti bez plastike - Lush vas pokriva.


''Obožavamo sapun! Dakle, stvaranje asortimana proizvoda bez plastike u ime SpužveBoba Skockanog, kultnog lika, serije i brenda, koji predstavlja podmorski svijet koji svi pokušavamo zaštititi, očito je odgovaralo Lushu. Oduševljeni smo partnerstvom s Paramount Consumer Products i Nickelodeon na SpongeBob SquarePants: Operation Sea Change.


Bilo nam je jako zabavno s ovom suradnjom, a Krabby Bathy nova je inovacija za nas — hibridni sapun, bomba za kupanje i pjenušava kupka. Mislimo da su mirisi ekstra posebni, zamislite tropske mirise, ananas i kokos, sanjive kombinacije koje su jedinstvene za ovaj asortiman.” -Melody Morton, Lush Concepts Creative Director